fbpx

S svežim pozicioniranjem do uspešne tranzicije na splet?

Vloga
Zasnova imena
Pozicioniranje blagovne znamke
Sporočila blagovne znamke
Oblikovanje identitete blagovne znamke
Oblikovanje in razvoj spletne strani
SmileAtWork so strokovnjaki za dobro počutje ljudi. S pomočjo dolgoletnih izkušnj na področju wellness-a so ustvarili mrežo vadbenikov, ki pokrivajo številna področja za izboljšavo zdravja in počutja ljudi. S pojavom epidemije koronavirusa so bili primorani svoje strokovno znanje prenesti na splet.

Uspešnost tranzicije je pogojevala postavitev spletišča, ki bi uporabnikom omogočalo preprost pregled njihovih video programov, ter vzpostavitev blagovne znamke, ki se ne bi izgubila v poplavi mnogih fit podjetij na spletu.

Kaj smo naredili
S pomočjo strateške delavnice smo poiskali svežo pot in postavili temelje za pozicioniranje v še nezasičeni podjetniški sferi. Opazili smo, da mnoga podjetja ne prepoznajo prednosti dobrega počutja zaposlenih, saj k zadevi pristopajo bolj kot k birokratski potrebi in ne sredstvu za doseganje višjih ciljev. Zato smo temeljno komunikacijo blagovne znamke usmerili v tezo, da je počutje zaposlenih več kot formalnost in da ima oprijemljive koristi, ki so dobre tudi za poslovanje.

Z jasno, čustveno obljubo blagovne znamke “sreča vaših zaposlenih naj bo naša skrb” smo v središče postavili dejstvo, da je dobrobit zaposlenih bistvenega pomena za uspeh vsakega podjetja.

K občutku dobronamernosti pripomore vzpodbujajoča barvna paleta, k človeku usmerjene razvedrilne vizualije ter ostale ustvarjalne tehnike, ki smo jih uporabili na strani.
Kaj smo naredili

S pomočjo strateške delavnice smo poiskali svežo pot in postavili temelje za pozicioniranje v še nezasičeni podjetniški sferi. Opazili smo, da mnoga podjetja ne prepoznajo prednosti dobrega počutja zaposlenih, saj k zadevi pristopajo bolj kot k birokratski potrebi in ne sredstvu za doseganje višjih ciljev. Zato smo temeljno komunikacijo blagovne znamke usmerili v tezo, da je počutje zaposlenih več kot formalnost in da ima oprijemljive koristi, ki so dobre tudi za poslovanje.

Z jasno, čustveno obljubo blagovne znamke “sreča vaših zaposlenih naj bo naša skrb” smo v središče postavili dejstvo, da je dobrobit zaposlenih bistvenega pomena za uspeh vsakega podjetja.

K občutku dobronamernosti pripomore vzpodbujajoča barvna paleta, k človeku usmerjene razvedrilne vizualije ter ostale ustvarjalne tehnike, ki smo jih uporabili na strani.

Pričevanje

"Sodelovanje je preseglo naša pričakovanja. Rezultat je spletna identiteta, ki izvrstno nagovarja naše uporabnike. Stran je lahka za upravljanje, odlično hitrostno optimizirana in najpomembneje: pomaga pri pridobivanju novih poslov. Ob izpeljavi standardnih nalog so poskrbeli še za marsikatero izboljšavo, na katero sami nismo niti pomislili.Projekt je bil izpeljan pravočasno saj so se držali časovnice, ki smo jo dorekli na začetku. Zaradi naštetega bomo še sodelovali pri novih projektih in nadgradnjah."

Tomaž Bračko
/ Direktor pri SmileAtWrok