Digitalna agencija s strastjo do pripovedovanja zgodb.
Prav zato so svojo desetletnico obratovanja želeli ovekovečiti z novo (spletno) identiteto, ki bi bolje poudarila temeljne prednosti podjetja in Sidro Zbilje trdneje pozicionirala na trgu organizatorjev dogodkov.
V okolici Ljubljane ni veliko podjetij, ki lahko nudijo najem prostora ter hkrati organizacijo dogodka, ki šteje 500+ ljudi. Prav zato smo v središče novoga pozicioniranja postavili korporativne naročnike. Stari moto “Dogodki v naravi” smo nadomestili z bolj praktičnim sloganom “Prireditve in dogodki ob Zbiljski rivieri”.
Z združitvijo tople barvne palete, skladne tipografije in mehko obarvanih fotografij smo izrazili domačni “duh” dogodkov, pestrost ponudbe in obilico možnosti za izvedbo prireditev. Za logotip smo ustvarili rustikalen in zelo očiten sredinsko poravnan tipografski znak.
Na novo smo oblikovali spletno stran z jasno hierarhijo elementov, ki atraktivno razkriva prednosti podjetja in sporočila blagovne znamke. Celotna pot uporabnika je “opremljena” s številnimi vstopnimi animacijami ter “lepljivimi” odseki, ki omogočajo lažje prebiranje informacij.
Nedvoumna komunikacija, privlačne vizualije in ustvarjalne spletne tehnike so pripomogle k jasnejši usmeritvi podjetja v novem desetletju poslovanja.
© Copyright 2020, Shift | Damir Turšič s.p.
“Nujni piškotki” so ključni za pravilno delovanje spletnega mesta. Ta kategorija vključuje samo piškotke, ki zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne značilnosti spletnega mesta. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.
Vsi piškotki, ki niso nujno potrebni za delovanje spletnega mesta in se uporabljajo za zbiranje osebnih podatkov uporabnika s pomočjo analitike, oglasov in druge vdelane vsebine, so označeni kot ne-nujni piškotki. Pred zagonom teh piškotkov na vašem spletnem mestu moramo pridobiti soglasje uporabnika.