fbpx

Preplet dediščine prefinjene vinske kleti z modernostjo in mladostnostjo mlajše blagovne znamke.

Vloga
Oblikovanje spletne strani
Razvoj spletne strani
Pullus je vrhunska blagovna znamka slovenskih vin, rojena v znamenitih legah vinorodnega okoliša Štajerske Slovenije. Vina pridelujejo v Ptujski kleti, ki kot najstarejša vinska klet pri nas še danes narekuje smernice kreiranja vinskih okusov in sodi med največkrat nagrajene kleti na svetu.

V začetku 21. stoletja so v Pullusu obrnili svež list v zapisu svoje zgodovine in postali del Skupine PP - Perutnina Ptuj. Vpeljali so novo vinsko filozofijo, modernizirali svojo klet in ustvarili prijetna, sodobna ter priljubljena vinska doživetja.

Po prepričljivem zaključku desetletja so zelo uspešno distribucijo v fizičnih trgovinah želeli nadgraditi še s spletno prodajo.

Kaj smo naredili
Za Pullus smo oblikovali butično spletno trgovino, ki na izviren način predstavi zgodbo podjetja in obenem pragmatično prodaja izdelke. Cilj je bil prikazati preplet dediščine, strokovnosti in prefinjenosti vinske kleti z modernostjo, drznostjo in mladostnostjo nekoliko mlajše blagovne znamke.

Pričarali smo občutek listanja kataloga in se izognili klasičnemu vtisu spletne prodajalne. Celotno spletišče smo načrtno opremili z velikimi fotografijami prepoznavnih vinskih buteljk.

Stran odlikuje jasna hierarhija gradnikov s slikovitim prikazom vsebin, v ospredju pa je očitna prodajna pot, ki je pripomogla k uspešnemu zagonu spletne prodaje podjetja Pullus.
Kaj smo naredili

Za Pullus smo oblikovali butično spletno trgovino, ki na izviren način predstavi zgodbo podjetja in obenem pragmatično prodaja izdelke. Cilj je bil prikazati preplet dediščine, strokovnosti in prefinjenosti vinske kleti z modernostjo, drznostjo in mladostnostjo nekoliko mlajše blagovne znamke.

Pričarali smo občutek listanja kataloga in se izognili klasičnemu vtisu spletne prodajalne. Celotno spletišče smo načrtno opremili z velikimi fotografijami prepoznavnih vinskih buteljk.

Stran odlikuje jasna hierarhija gradnikov s slikovitim prikazom vsebin, v ospredju pa je očitna prodajna pot, ki je pripomogla k uspešnemu zagonu spletne prodaje podjetja Pullus.

Pričevanje