fbpx

Svojevrstna usmeritev s podznamko, ki posodablja nov tip maturantskega izleta.

Vloga
Oblikovanje identitete blagovne znamke
Oblikovanje in razvoj spletne strani
Mondial Travel je vodilna agencija v nišni veji maturantskih izletov pri nas, ki je v svoji dvajsetletni zgodovini prebrodila kar nekaj kriznih obdobij. A do danes skoraj nobeno ni predstavljalo tako nenavadne situacije, kot jo je ustvarila pandemija novega koronavirusa.

Po spomladanskem zaprtju skoraj vseh evropskih meja, so se bili v podjetju primorani hitro odzvati na nastalo situacijo. Želja, da aktualni generaciji maturantov omogočijo zaključni izlet ter hkrati rešijo svoje poslovanje, jih je vodila do kontroverzne rešitve − najema lastnega otoka, ki bi ga preobrazili v izolirano letovišče za mlade.

Zaradi nenavadnosti novega produkta, so z namenom boljšega sporočanja dijakom in njihovim staršem potrebovali novo spletno stran, ki bi čim jasneje predstavila prednosti in potencialna tveganja novega tipa izleta.

Kaj smo naredili
Zaradi višjerazrednih nastanitev na otoku in pravil, ki so jih postavili za to nenavadno maturantsko izkušnjo, smo pri novem brandu nekoliko odstopili od standardnega žurerskega duha matične znamke. S pomočjo skrbno izbrane kombinacije barv, tipografije in fotografij, smo želeli pričarati občutek nekoliko bolj duhovne, umirjene in naravne izkušnje maturantskega izleta.

V zelo kratkem časovnem obdobju smo pripravili logotip in obširnejšo pristajalno stran, ki je slikovito in pretočno predstavila novo maturantsko destinacijo.
Kaj smo naredili

Zaradi višjerazrednih nastanitev na otoku in pravil, ki so jih postavili za to nenavadno maturantsko izkušnjo, smo pri novem brandu nekoliko odstopili od standardnega žurerskega duha matične znamke. S pomočjo skrbno izbrane kombinacije barv, tipografije in fotografij, smo želeli pričarati občutek nekoliko bolj duhovne, umirjene in naravne izkušnje maturantskega izleta.

V zelo kratkem časovnem obdobju smo pripravili logotip in obširnejšo pristajalno stran, ki je slikovito in pretočno predstavila novo maturantsko destinacijo.

Pričevanje

V nestabilnem obdobju smo iskali hitro in učinkovito rešitev za predstavitev novega produkta. Potrebovali smo vsebinsko strnjeno stran, ki bi maturantom in njihovim staršem približala našo rešitev. Veseli smo, da smo sklenili sodelovanje s podjetjem WeShift, saj so nas vodili skozi proces pozicioniranja in nam pripravili spletno stran, ki je odlično služila svojemu namenu. Zaradi pozitivne izkušnje se veselimo sodelovanja tudi v bodoče.

Denis Milič
/ Vodja maturantskega oddelka pri CMT d.o.o.